24 czerwca 2016

I znowu ślubnie / Wedding again :)

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was kolejną inspirację przygotowaną dla Filigranek.
Dla pewnej przemiłej Młodej Pary zrobiłam nowoczesną kartkę ślubną,
w żywej kolorystyce i z odrobiną poczucia humoru :)
Filigrankowe tekturki pokryłam pastą strukturalną, pomalowałam na różowo i turkusowo
i na koniec lekko pochlapałam.

Hello Dears!
Today I have for you another inspirational project for Filigranki.
For a lovable young couple I've made this modern wedding card 
in vivid colours and with a little bit of humor :)
Chipbords from Filigranki were covered with structure paste, then painted pink and turquoise paints and lightly splashed.



Wnętrze kartki / The card inside


Pudełko  / The box





Do kompletu powstała także serduszkowa zawieszka na butelkę wina.
To the set I've also made a heart-shaped tag to decorate a bottle of wine.



W pracy użyłam:
I've used:






Komplet wędruje na wyzwania:
I'm entering this set into challenges:

Paleta kolorów z Magdą - EKO-DECO



#23 "Ślub w kolorze" - It's just fun!



*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am grateful for the time that you spend here with me :)


*****

11 komentarzy:

  1. Super kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu z Eco-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory i kompozycje kwiatowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka z super kompozycją, ale zawieszka na wino skradła moje serce ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna kompozycja kwiatowa! dzięki za udział w zabawie Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great project! Thank you for participating! Regards, Eco Deco

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :) Anna/DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo i energetycznie :) Dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka:) W bardzo fajnych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna!! Jestem zachwycona! Dziękuję za udział w wyzwaniu gościnnym, Olga Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń