8 czerwca 2016

Ślubna kartka-książka / Wedding book card

Witajcie Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą inspiracją dla Filigranek.
Przygotowałam ślubną kartkę - książkę, w stylu jaki lubię najbardziej, czyli ukwieconą i romantyczną :)
Kartkę delikatnie wytuszowałam jasnobrązowym tuszem,
ozdobiłam kwiatami oraz pięknymi Filigrankowymi tekturkami.

Hello Dears!
Today I have for you my first inspirational project for Filigranki.
I have prepared a wedding book card, flowery and  romantic - this is the style I love the most :)
The card is gently inked, decorated with flowers and beautiful chipbords from Filigranki.





Tak prezentuje się wnętrze kartki:
The card inside:






W pracy użyłam:
I've used:

 




Kartka wędruje na wyzwania:
I'm entering this card into:

Ślubne Wyzwanie Czerwcowe - Miszmasz Papierowy


#38 Weddings - Crafting Musketeers

Serenity Mood Board - Berry71bleu




*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am grateful for the time that you spend here with me :)


*****

6 komentarzy:

  1. Hi this is all beautiful, thank you for entering our challenge here at Berry71Bleu x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, romantic and beautiful wedding card. The inside of this bookcard is just so fantastic. Thanks for joining us at Berry71Bleu June challenge

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...this is just so beautiful and elegant! ;-) Stunning! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow - stunning! Thank you for joining Berry71Bleu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i bardzo wyjątkowa praca :)
    Dziękuję a zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie... Dziękuję za udział w zabawie Miszmasz Papierowy!!!

    OdpowiedzUsuń