5 lipca 2016

Four Legged Friends / Czworonożni przyjaciele

Hello Dears!
Today I'd like to invite you to join our #115 challenge at Let's Craft and Create.
This month's theme is: "Four Legged Friends".
My inspiration for this challenge is a magical birthday tag made for a little girl:

Witajcie Kochani!
Dziś chciałabym Was zaprosić do udziału w nowym #115 wyzwaniu na blogu Let's Craft and Create,
W tym miesiącu tematem są: "Czworonożni przyjaciele" 
Moją inspiracją jest magiczny urodzinowy tag dla małej dziewczynki:



This little stars were made using modelling paste and a stencil.
Do zrobienia drobnych gwiazdek użyłam pasty modelującej oraz maski.


You'll find here also some little sparkling stars.
Znajdziecie tu również drobne, mieniące się gwiazdki.



Products used:
Produkty, których użyłam:

Papers: "Ever and always" - Altair Art
Fussy-cut elements: "Dreamland" -  Cards 3 - Scrapberry's
Ink: "Olive groove", Memento
Stencil - Agateria
Die: Joy Crafts Flourishes Border
Acrylic Modelling Paste - 13arts



I hope you've been inspired and you will join us in our challenge. 
I can't wait to see your wonderful creations!

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco i przyłączycie się do naszego wyzwania. 
Z przyjemnością obejrzę Wasze piękne prace!



The Prize for the lucky winner are Mulberry Flowers from PETALOO
Nagrodą dla zwycięzcy jest zestaw kwiatów od PETALOO:



See also what the rest of our lovely Design Team have created for you:
Zapraszam również do obejrzenia inspiracji naszego DT:














Have a nice day!
Życzę Wam miłego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments!
I am grateful for the time that you spend here with me :)


Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)

*****

4 komentarze:

  1. Prześliczny , kolorowy tag, aż nabrałam ochoty , może się zapiszę na Wyzwanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolute stunning tag Katarzyna. Thank you for being a super member of our DT at Lets Craft & Create x

    OdpowiedzUsuń
  3. Everything about this tag is just beautiful Lis

    OdpowiedzUsuń