1 lipca 2016

Zaczarowany ogród / Magic garden

Witajcie Kochani!
Dzisiaj na blogu Filigranek rusza nowe wyzwanie pod tytułem: "Zaczarowany ogród".
Tym razem zapraszamy Was do stworzenia pracy zawierającej co najmniej 3 kwiaty.
W ramach inspiracji przygotowałam czekoladownik, ozdobiony kaskadą kwiatów oraz Filigrankowymi tekturkami.

Hello Dears!
Today we have a new challenge at Filigranki: "Magic garden".
This time we invite you to create a work containing at least 3 flowers.
As an inspiration I've prepared a chocolate boxdecorated with flowers and chipbords from Filigranki.




Wnętrze czekoladownika / The chocolate box inside:






W pracy użyłam:
I've used:









*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am grateful for the time that you spend here with me :)


*****

1 komentarz:

  1. Prawdziwie zaczarowany ogród na twoim czekoladowniku. Wspaniała kompozycja i cudne letnie kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń