11 sierpnia 2016

Ozdoba do domu / Home decor

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was ozdobną zawieszkę do domu w zmysłowym kolorze czerwonego wina,
wykonaną na bazie drewnianego szyldu. Więcej szczegółów znajdziecie na blogu Filigranek :)

Hello Dears!
Today I have for you a hanging home decor in the sensual color of red wine, made on the basis of a wooden signboard
More details you'll find at Filigranki :)




W pracy użyłam:
I've used:










Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!

*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am grateful for the time that you spend here with me :)


*****

4 komentarze:

  1. Taką piękną zawieszkę można umieścić w każdym miejscu mieszkania i będzie dopełnieniem wystroju.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest. Chętnie bym powiesiła u siebie :)
    Spaceruję sobie dzisiaj po raz pierwszy po Twoim blogu i bardzo mi się tu podoba :) Będę na pewno wpadać często

    OdpowiedzUsuń