15 września 2016

Koronkowy zegar / A lace clock

Witajcie Kochani!
W sklepie Filigranek pojawiły się cudowne nowości! :)
Jedną z nich mam przyjemność dzisiaj Wam zaprezentować. To duży, tekturkowy zegar ścienny (22 cm średnicy),
który daje ogromne możliwości w zakresie ozdabiania. Na dzisiejszą inspirację wybrałam romantyczną wersję w stylu Shabby chic.
Po więcej zapraszam do Filigranek :)

Hello Dears!
We have some new wonderful products at Filigranki shop! :)
Today I'd like to present one of them: a big chipboard wall clock (about 8 3/4 inch), which you can decorate in many different ways. 
For today's inspiration I've chosen a Shabby chic style.
 More details you'll find at Filigranki :)






W pracy użyłam:
I've used:







Zegar wędruje na wyzwania:

# 50 "Na bogato" - Scrapek.pl


# 2 "Przestrzennie" - Fabryka Weny
Dla mnie przestrzennie - to wielowarstwowo :)




*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am grateful for the time that you spend here with me :)


*****

4 komentarze:

  1. Śliczny zegar. Bardzo mi się podoba wykonanie koroneczki wokół. Piękna inspiracja Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Taki shabby :) Dziękujemy za wspólną zabawę w Fabryce Weny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadne słowa nie są w stanie opisać, w sposób godny, tego zegara! Shabby chic w pełnej krasie!!!

    OdpowiedzUsuń