5 września 2016

Warm autumn / Ciepła jesień

Hello Dears!
Today I'd like to invite you to join in our new challenge at Let's Craft and Create.
This month's theme is: "Spots or Stripes".
My inspiration for this challenge is an easel card in warm, autumnal colours:

Witajcie Kochani!
Dziś chciałabym Was zaprosić do udziału w nowym wyzwaniu na blogu Let's Craft and Create.
W tym miesiącu tematem są: "Kropki lub paski" 
Oto moja inspiracja, sztalugowa karteczka w ciepłych kolorach zbliżającej się jesieni:




The card inside / Wnętrze kartki


The box / Pudełko


Products used:
Produkty, których użyłam:

Papers: Paper Pad
Ink: "Brushed corduroy" - Distress
Dies:
Leaves: Rosy Owl
Frames: Crea Nest Lies XXL
Edge die: Joy! 6002/0362
Stamp: Borders and Motieves - Viva Decor
Chipboards: SnipArt, Agateria
Acrylic paints for splashing: burgundy, gold - Pentart


I hope you've been inspired and you will join us in our challenge. 
I can't wait to see your wonderful creations!
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco i przyłączycie się do naszego wyzwania. 
Z przyjemnością obejrzę Wasze piękne prace!

See also what the rest of our lovely Design Team have created for you.
Zapraszam również do obejrzenia inspiracji naszego DT.


Kartka wędruje na wyzwania:


Have a nice day!
Życzę Wam miłego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments!
I am grateful for the time that you spend here with me :)


Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)

*****

6 komentarzy:

  1. Cudna!!! wykonanie perfekcyjne, kolory przepiękne, kompozycja kwiatowo - wykrojnikowo - tekturkowa fantastyczna. Podziwiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna, nie powtarzalna, piękna praca w cudownych kolorkach. Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. This is absolutely exquisite! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatkało mnie jak zobaczyłam te kolory - BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska jest, świetne kolory, dziekuję za udzial w wzywaniu sklepu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Wszystko niezwykle dopracowane - na bogato! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń