19 października 2016

Eco

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was komplet świątecznych tagów, wykonanych na bazie papieru craftowego.
 Wszystkie tagi zostały ozdobione tekturkami z Filigranek, wybielone gesso i pochlapane farbkami akrylowymi.
Po więcej zapraszam TUTAJ :)

Hello Dears!
Today I have for you a set of Christmas tags, made on the base of a craft paper.
All of the tags are decorated with chipboards from Filigranki, painted gesso and splashed acrylic paints. 
More you'll find HERE :)





W pracy użyłam:
I've used:









*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am grateful for the time that you spend here with me :)


*****

4 komentarze:

  1. Uroczo i aż pachnie cynamonem i Świętami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiem co napisać, jestem pod ogromnym wrażeniem - tagi są po prostu przepiękne !!! pozdrawiam Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń