4 października 2016

Optymistyczna / Optymistic

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was optymistyczną, nieco zmediowaną kartkę z okazji Dnia Nauczyciela,
przygotowaną dla nauczycielki angielskiego mojej mamy.
Kartka jest inspiracją dla nowego wyzwania na blogu Filigranek "Sentencje, aforyzmy, cytaty...",
na które serdecznie Was zapraszam :)

Hello Dears!
Today I have for you an optymistic, a little mixed media card, created on the occasion of Teacher's Day 
for my mum's English teacher.
This card is an inspiration for a new challenge at Filigranki, titled: "Sentences, aphorisms, quotations..." 
and I invite you heartily to join us in :)



Tekturki potuszowałam delikatnie distressem "Scattered Straw" i pomalowałam werniksem.
I've inked the chipboards with "Scattered Straw" ink from Distress and painted them with varnish.





Pudełko podobne do kartki / The box similar to the card.



W pracy użyłam:
I've used:








Kartka wędruje na wyzwanie:

#49 - "Pustynia" - Artimeno



*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze.
Jestem wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie :)


Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I am grateful for the time that you spend here with me :)


*****

4 komentarze:

  1. Kasiu, jak zwykle jestem zachwycona. Kolejna piękna praca, dopracowana w każdym szczególe :-).
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie skomponowałaś kartkę! Brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - piękne kolory kompozycja... wszystko ze sobą gra. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń