17 lutego 2017

Nowości w Filigrankach / News at Filigranki

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać cudowne nowości, jakie kilka dni temu pojawiły się w Filigrankowym sklepie.
Mam na myśli wycinanki z korka, które od pierwszego wejrzenia skradły moje serce :)
Pasują idealnie do papieru kraftowego oraz do wszelkiego rodzaju prac o charakterze "eco".
Co o nich myślicie?

Hello Dears!
Today I'd like to show you wonderful news that have appeared in the Filigranki store a few days ago.
I mean the cutouts of cork, which at first sight have stolen my heart :)
They are perfect for all kinds of works made in "eco" style.
What do you think about them?





Mała zawieszka w ciepłych kolorach:
A little tag in warm tones:




W pracy użyłam:
I've used:







Życzę Wam miłego dnia!
Have a wonderful day!



*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie komentarze.
Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your comments! 

*****

2 komentarze:

  1. Tagi są takie delikatne i w swej prostocie niezwykle urokliwe. Od razu skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te zawieszki:D
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń