5 lutego 2017

Turquoise love / Turkusowe love

Hello Dears!
Today I'd like to invite you to join in a new challenge at Let's Craft and Create, themed: 
"LOVE IS IN THE AIR"My inspiration for this challenge is a turquoise bookmark:

Witajcie Kochani!
Dziś chciałabym Was zaprosić do udziału w nowym wyzwaniu na blogu Let's Craft and Create, 
pod tytułem: "LOVE IS IN THE AIR"Moją inspiracją jest turkusowa zakładka do książki:







Products used:
Produkty, których użyłam:

Papers: Bed of Roses II, #02 - Galeria Papieru
                             One moment in time - Borders - The ScrapCake

Border die: Joy! #6002/0362
Chipboards: Crafty Moly, Scrapiniec
Acrylic paints for splashing: gold, turquoise - Pentart


I hope you've been inspired and you will join us in our challenge. 
I can't wait to see your wonderful creations!

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco i przyłączycie się do naszego wyzwania. 
Z przyjemnością obejrzę Wasze piękne prace!

See also what the rest of our lovely Design Team have created for you.
Zapraszam również do obejrzenia inspiracji naszego DT.


Have a lovely day!
Życzę Wam miłego dnia!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your comments :)
Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie komentarze :)

*****

1 komentarz:

  1. Świetna! Oryginalnie komponowana i detale ma takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń