5 maja 2017

Masculine tag / Męska zawieszka

Hello Dears!
It's time for a new challenge at Let's Craft and Create :)
This month we have a very interesting theme: "Make your own background" :)
My inspiration for this challenge is a maskuline star-shaped tag made for a metal fan.

Witajcie Kochani!
Czas na nowe wyzwanie na blogu Let's Craft and Create :)
W tym miesiącu temat wyzwania jest bardzo ciekawy: "Zrób swoje własne tło".
Moją inspiracją jest męska zawieszka/tag w kształcie gwiazdy, którą zrobiłam dla fana metalu.
Zawieszka ozdobiła butelkę z wysokoprocentowym trunkiem i prezentowała się znakomicie ;)


To make my background I've used a stencil and a die from Memory Box Distressed Windham Collage 30041 die set.
Moje tło stworzyłam z pomocą maski oraz wykrojnika z zestawu Distressed Windham Collage 30041 od Memory Box.




Products used:
Produkty, których użyłam:

Papers: black craft paper
Dies: Distressed Windham Collage 30041 die set - Memory Box 
Chipboards: CraftyMoly, Papelia
Black gesso - 13arts
Acrylic paints for splashing: silver, white - Pentart
Silver wax - Pentart
Crackle paste on chipboards


I hope you've been inspired and you will join us in our challenge. 
I can't wait to see your wonderful creations!
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco i przyłączycie się do naszego wyzwania. 
Z przyjemnością obejrzę Wasze piękne prace!

See also what the rest of our lovely Design Team have created for you.
Zapraszam również do obejrzenia inspiracji naszego DT.

Have a lovely day!
Życzę Wam miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz