5 listopada 2017

Colours of fall / Barwy jesieni

Hello Dears!
It's time for a new challenge at Let's Craft and Create :)
This month's theme is "COLOURS OF FALL OR THANKFUL"
I love autumnal colors so I had a great fun making two tags :)

Cześć Kochani!
Na blogu Let's Craft and Create ruszyło kolejne wyzwanie.
W tym miesiącu tworzymy pracę w barwach jesieni albo projekt związany ze Świętem Dziękczynienia.
Uwielbiam kolory jesieni, dlatego miałam świetną zabawę tworząc dwa tagi :)


I've painted chipboard leaves with watercolor paints.
After they were dry, I've covered them with a crackle medium.

Tekturkowe listki pomalowałam akwarelami. Po wysuszeniu pokryłam je medium do spękań.










Products used:
Produkty, których użyłam:

Papers: "Autumn leaves" - Galeria Papieru
Flowers: Wild Orchid Crafts
Watercolor paints, chipboards, micro balls: from my stash

I hope you've been inspired and you will join us in our challenge. 
I can't wait to see your wonderful creations!
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco i przyłączycie się do naszego wyzwania. 
Z przyjemnością obejrzę Wasze piękne prace!

See also what the rest of our lovely Design Team have created for you.
Zapraszam również do obejrzenia inspiracji naszego DT.


Tagi zgłaszam na wyzwania:







Have a lovely day!
Życzę Wam miłego dnia!


*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your comments!
Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie komentarze.


*****

2 komentarze:

  1. These are both stunning! The crackle is fabulous on the leaves. Hugs, Autumn

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Poczyniłaś piękne, jesienne tagi.
    Każdy element ma swoje idealne miejsce. Nic nie przesadzone, i te kolory :)

    OdpowiedzUsuń